reklama

Kúsky šťastia

V Londýne dňa 6.septembra 2008

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu
(zdroj: ostandalone.deviantart.)

Sobota17,40


Kráčam pomokrej ceste, v ušiach mi znie Ludvico Einaundi (piano) a ja neverím,ako moc sa dá milovať život. Nie preto, že sa niečo stalo,ale len tak...pretože je krásny. Plný drobností,ktoré ma ho nútia milovať a žiť najlepšie ako viem.V hlave mi hrá neuveriteľne krásny klavír,ktorý mi na tele vyvoláva zimomriavky a v očiach sa milesknú slzy.


Sobota18,15


Prichádzam na dohodnuté stretnutie s Andreou. Andrea jemoja bývalá spolužiačka zo základnej školy, sktorou sme sa poriadne nevideli možno 10 rokov...Poriadna doba. Azrazu tam spolu stojíme na ulici, radostne sa na sebavyškierame a nedokážeme uveriť, že sme sa stretli.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Sobota23,00


S Aďkou a ďalšími ľuďmi slovenskej a českej národnostiužívame pohodu u nich na dome. Vínko, smiech, hudba,tanec, spomienky. Medzi novými ľuďmi sa cítim dobre av tejto chvíli mám pocit, že sa poznáme uždlho. S Aďkou spomíname na veci, o ktorých sme dávnonevedeli, že si pamätáme....Neuveriteľne krásnypocit a ja sa stále prichytávam pri tom, že sa na ňuuprene pozerám a usmievam...Mám pocit, že sa niečo nanej zmenilo, ale je stále rovnako krásna a márovnako sa smejúce tmavé oči, ktoré si pamätámešte z detstva. Povedala, že bola dojatá, koľkokrátsom si ju našla po tom, ako sa naše cesty pred mnohými rokmirozišli. Že nečakala, že ešte niekoho zo pôvodnéhobydliska ešte uvidí. Najskôr som ju našla v Ostravelistami a pred pár mesiacmi smskou na nejako zohnatom čísle.A teraz tu zrazu spolu sedíme na lavičke a bavíme sa,ako keby sme celé tie roky strávili spolu...

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Nedeľa19,00


Nastupujem do autobusu. Po asi 24hodinách strávenýchspolu si dávame rozlúčkové pevné objaties dohodou, že sa niektorý víkend ešte uvidímea niečo spolu podnikneme. Odušu mávam z autobusu a somšťastná.


Nedeľa19,10


Autobus sa prechádza ulicami, ja zase počúvamEunandiho a hlavu mám plnú myšlienok, dojmov apocitov.


Nie je nič lepšieako milovať život tak moc, že ti to vyráža dych. Nie jenič lepšie ako šťastie v podobe sĺz stekajúcich po tvári.Tá hudba je neuveriteľne krásna. Je to výnimočnákrása...nie taká obyčajná každodenná.Ale krása, ktorá zintenzívni tvoje zmysly a tysi zrazu uvedomuješ každý nádych a výdych a ajfarby sveta majú zrazu nezvyklú ostrosť. Mámchuť nevystúpiť len, aby som si ten pocit mohla vychutnávaťešte chvíľku. Navždy. Hoci nie je nezvyčajný. Je somnou často, no aj napriek tomu je vždy jedinečný anezabudnuteľný. Milujem život. Milujem svoj život a som naseba hrdá. Napriek všetkým chybám, pádom,bolesti a slzám. Viem si vychutnávať každúmaličkosť. Viem pociťovaťšťastie neuveriteľných rozmerov a ten pocit teraz napĺňacelé moje telo. Mám chuť kričať a nikdy na tonezabudnúť. Nikdy na nič nezabudnúť...Ďakujem ti,Ludvico Einaundi...

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Nedeľa19,30


Akoblesk z čistého neba si spomeniem, že všetko nie jedokonalé...že s jednou veľmi blízkou osobou riešimniečo vážne a veľmi silné....že idem domov s tým,že ma tam asi čaká nejaká odpoveď...dobráalebo zlá....Ale viem, že som sa rozhodla správne asom na seba pyšná, že som to konečne dokázala.


Nedeľa19,40


Kráčam po ceste smerom k domu, usmievam sa od ucha k uchu,pozerám sa na oblohu, občas zatváram oči a kráčams takou ľahkosťou a vznešenosťou, že sa chodníka dotýkamlen špičkami.


Viem, že prežijemvšetko. Viem, že dokážem čokoľvek, čo budem chcieť. Aak nie, tak sa svet bude točiť ďalej. Život predsa jednou prehrounekončí....

Lenka Kaštierová

Lenka Kaštierová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Optimistická, bezprostredná a energická extrovertka, študujúca psychológiu, ktorej som na večné veky zapredala svoju dušu a svoj entuziazmus. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu