reklama

Tisíc krásne milých drobností v troch ranných hodinách

Ráno som sa zobudila po štyroch hodinách spánku unavená a so strašne ťažkým pocitom na žalúdku, ktorý neveštil nič dobré. Prečo som si včera neodpustila tú predstavu pečených zemiakov s maslom a cibuľkou? Ach, nabudúce nechcem antibiotiká, pri ktorých nesmiem jesť mliečne výrobky! Toľko utrpenia kvôli kúsku masla...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Ale keďže som jednoduchomusela vstať a ísť do poisťovne a k doktorke, tak som samusela žalúdku jemne prihovoriť a ospravedlniť sa mu. Ktomu som si pustila energické EZ Rollers a hneď bolo o čosilepšie.

***

Sedím v poisťovnipri prekážke a som svedkom telefonátu jednej zozamestnankýň svojmu synovi: "Volala som Mgr.XY apovedal, že tam máš ten papier nachystaný, že si mášpoň prísť....Že ti to už trikrát vravel, že je topripravené...A ty si vravel - Prosím?! Tak hádamti poň nemám ísť ja! To nemyslíš vážne!Nie si malé dieťa! Ak dnes nedonesieš to potvrdenie otelocviku pre poisťovnu, tak si ma nepraj!" Pani asizaregistrovala chichotavé úškrny okolia a keďdovolala, bolo počuť spoza jej prepážky: "Somkričala?". "Hej:)". Strašne milé to bolo. Somsa skoro začala smiať. Pani bola tak milo-humorne bezradnerozrušená zo svojho syna, no aj keď keď ostatné tetyz prepážok potvrdili, že je to bežné a že to tiežpoznajú, tak len povedala "Ale ja sa s týmnedokážem zmieriť". Chcela by som vidieť toho týpka:)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

***

Od rána mi nasluchátkach hrajú Bat for Lashes. Neuveriteľne krásnakombinácia zvukov, neuveriteľná atmosféra.Takmer som zabudla na tie dni a týždne, kedy som nepočúvalanič iné. Zimomriavky po celom tele, zimomriavky v duši.

Wewalked arm in arm

ButI didn't feel his touch

Adesire I'd first tried to hide,

Thattingling inside was gone

Andwhen he asked me:

'doyou still love me?'

Ihad to look away

Ididn't want to tell him

Thatmy heart grows colder with each day

***

Naulici som dostala od kamelota Metro. Čakanie na šalinu somsi spríjemňovala čítaním a narazila na dvadobré články. Také až som sa smiala a ľudiasa otáčali. Len som si neni istá, či boli naozaj takévtipné alebo som mala proste chuť sa smiať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prvý článoks názvom "Kam zamíří nekuřáci vBrně": Přechod od nekouření u zavedenýchpodniku znamená buď úpadek nebo změnu klientely.Zářným příkladem je Galerie Střepy naSkleněné louce. Po rekonstrukci a změne majitele sa Střepyzměnily z hospudky pro bujaré veselí studentu vpoklidné místo, které ovšem často zejeprázdnotou.

Veru, môžme už lens nostalgiou spomínať, ako krásne sa žilo v tejtohospode pred tým. Keď sme tam potom prišli po zmene, nemohlisme sa vynačudovať. Žiadny závan už pri vchode, zákazfajčiť, sklenené stoly, už len pár ľudí,ktorí očividne tiež o zmenách nevedeli a naposledy salúčili s podnikom. Škoda, bývala tam vždy veľmiparádna atmosféra...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Druhý článokalebo skôr miniblog bol o fotobunkách: Někdy je tonerovný souboj. Já versus fotobuňka. Znáte tymoderní toalety: světlo na fotobuňku, voda na fotobuňku,příděl vody na fotobuňku a sušák samozřejmě takéna fotobunku. Uznávam, že je to nejhygieničtějšízpusob obsluhy. Naprosto bezdotykový. Ale někdy s tímtrochu bojuji. Učím se z pochodu...používat záchod.Přijdu například na toaletu. Ta začne okamžite splachovat,ještě než je k tomu duvod. Během procedury najednou zhasnesvětlo. Snažím se udělat nejaký pohyb, abych bylzaregistrován. Ten mám ale značně omezený,jestli mi rozumíte. Posléze u umyvadla soustředěnějezdím rukama sem a tam. Připadám si jako proutkař,který hledá pramen... Neviem, prečo sa nad týmtak smejem. Možno mi to príde strašne známypocit:)Najmä to s tým svetlom:)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

***

Konečnesa dostávam k vytúženej návšteve doktorky. Akste Slovák a študujete v ČR, tak si viete predstaviť, ženávšteva lekára nie je taká jednoducházáležitosť. Našťastie som našla riešenie a objavilaúžasne milú skvelú doktorku s milou úžasnousestričkou. Hneď zrána som dostala komplimenty, akúmám krásne modrú mikinu a ako sa mi hodík vlasom:) No potešilo:)

***

Cestou od doktorky sazastavujem v nejakom shope s nákupom a predajom použitýchfoťákov, kde mi zďeľujú príjemnúinformáciu, že lomo sa u nich raz za čas dá zohnať."Tak ja budem chodiť pravidelne kontrolovať, ďakujem."Krása.

***

Ešte nie je ani desaťhodín a ja už si to vybavená a spokojná ženiemdomov. Človek by neveril, koľko krásnych a zaujímavýchdrobností sa dá stihnúť za tri rannéhodiny a ako rýchlo sa dá zlepšiť nálada lentak pre nič za nič:)


Lenka Kaštierová

Lenka Kaštierová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Optimistická, bezprostredná a energická extrovertka, študujúca psychológiu, ktorej som na večné veky zapredala svoju dušu a svoj entuziazmus. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu