reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lenka Kaštierová

Lenka Kaštierová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Optimistická, bezprostredná a energická extrovertka, študujúca psychológiu, ktorej som na večné veky zapredala svoju dušu a svoj entuziazmus. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Tisíc krásne milých drobností v troch ranných hodinách

Lenka Kaštierová

Tisíc krásne milých drobností v troch ranných hodinách

Ráno som sa zobudila po štyroch hodinách spánku unavená a so strašne ťažkým pocitom na žalúdku, ktorý neveštil nič dobré. Prečo som si včera neodpustila tú predstavu pečených zemiakov s maslom a cibuľkou? Ach, nabudúce nechcem antibiotiká, pri ktorých nesmiem jesť mliečne výrobky! Toľko utrpenia kvôli kúsku masla...

  • 26. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Kúsky šťastia

Lenka Kaštierová

Kúsky šťastia

V Londýne dňa 6.septembra 2008

  • 8. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Freudova svätyňa alebo Ako som stála na svojom Olympe

Lenka Kaštierová

Freudova svätyňa alebo Ako som stála na svojom Olympe

Keď som nedávno objavila informáciu, že v Londýne sa nachádza nejaké to Freudove múzeum, ihneď som sa rozhodla ho navštíviť. Ako študentka psychológie som si to proste nemohla nechať ujsť. A ako človek milujúci spomínanú vedu už vôbec nie. A tak som jednu krásnu nedeľu (možno nie až takú krásnu, ale viete, v Anglicku sa naučíte vážiť si každý kúsok slnka) kráčala za svojím cieľom.

  • 30. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 474x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu